❤️ שליח עד הבית חינם-בהזמנה מעל 350 ש"ח + 100 ימי החזרה

שירות לקוחות

שאלות נפוצות -  FAQ
הקלק על כל שאלה על מנת לראות את התשובה

משלוחים

אילו דרכי משלוח קיימות?
אנא פני לדף המשלוחים שלנו לקבלת מידע נוסף אודות שיטות המשלוח הקיימות.

תשלומים

איך יופיע החיוב מהאתר בפירוט חשבון האשראי שלי?
המוצר יופיע בחשבונית האשראי החודשית תחת השם "Jewelry Website / MyNameNecklace" לצד סכום המוצר.
מהן דרכי התשלום הקיימות באתר?
אנו מכבדים את מרבית כרטיסי האשראי. ניתן לראות את רשימת האפשרויות המלאה לדרכי תשלום בדף המידע אודות התשלומים. כמו כן, ניתן לצפות במידע זה לאחר בחירה באפשרות "המשך לתשלום" הקיימת ב"סל הקניות".
מהי מדיניות הפרטיות שלכם?
אנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו ב- MyNameNecklace. כל מידע המתקבל באתר, בין אם על-ידי הלקוח או נאסף אוטומטית על-ידי cookies בעת שימוש באתר, הוא לשימוש בלעדי של אתר MyNameNecklace לצורך תיעוד רכישות הלקוח ולטובת מבצעים עתידיים. MyNameNecklace אינה מוכרת, מעבירה, משכירה או סוחרת במידע זה. בעת רישום לאתר תתכן בקשה להזין מידע אישי, כגון שם ופרטי לקוח. MyNameNecklace מאבטחת מידע זה במלואו. בשום נסיבות שהן לא ייחשף מידע זה או ולא תבוצעה העברתו לגורמי צד ג' מבלי לקבל אישור כדין. בנוסף, האתר עושה שימוש בקבצי "cookies" העוקבים אחר תנועתך באתר. הקבצים זוכרים את פרטייך ומייתרים את הצורך ברישום מחודש בעת חזרה לאתר. בנוסף קבצים אלו מאפשרים לספק לך עגלת קניות שמורה וכן משפרים את חוויית הקנייה הכללית שלך.
קיבלתי קוד קופון/ 
אם בידייך קוד מבצע של MyNameNecklace , יש להזין קוד זה בתיבת "קוד קופון" המופיעה בצד שמאל של דף התשלום ולבחור באפשרות "עדכן".
מה עליי לעשות בעת קבלת הודעה: "התשלום לא עבר"?
אם קיבלת הודעה לפיה התשלום לא עבר, עלייך לבדוק את פרטי החשבון ולוודא כי הם מדוייקים. אם כל הפרטים שהזנת תקינים, אנא נסי להעביר תשלום דרך כרטיס אשראי אחר.
 

ביצוע הזמנות

איך ניתן לבצע הזמנה?
ביצוע הזמנה הוא הליך פשוט!
1) בחרי את התכשיט המבוקש ומלאי את הפרטים הרצויים מצד שמאל לפריט. 2) לחצי על כפתור "הוסף לסל הקניות". כעת הפריט נוסף לסל הקניות שלך. 3) בכדי לצפות בהזמנה שלך - לחצי על "סל הקניות" המופיע מצד ימין למעלה באתר. 4) לחצי על כפתור "המשך לתשלום" המוביל לטופס פרטי המשלוח. שימי לב - בשלב זה, חשוב להזין את פרטייך כראוי, על מנת שהמשלוח יגיע בבטחה אל הכתובת המדויקת שלך. חשוב להזין גם את מספר הטלפון שלך! זאת לצורך תיאום דואר שליחים. 5) לחצי על כפתור "המשך לבחירת שיטת משלוח" בכדי לבחור בשיטת השילוח. 6) לסיום, לחצי על כפתור "המשך לשיטת תשלום" ותועברי לדף מאובטח לסיום ביצוע הרכישה. 7) לאחר ביצוע התשלום, תקבלי מייל עם פרטים אודות ההזמנה שלך.
במידה ולא קיבלת מייל או במידה ויש לך שאלות נוספות, הרגישו חופשי ליצור איתנו קשר.
במידה וברצונך לבקש בקשה מיוחדת אנא צור קשר ואנו נוודא האם ניתן לייצר את הפריט בהתאם לבקשתך.
באפשרותך להוסיף את בקשות המיוחדות להזמנה בתיבת "הערות" הנמצאת בתחתית עגלת הקניות. אנו נוודא כי הזמנה שלך תבוצע בהתאם להערות אלו. אם אינך בטוחה כי בקשתך אפשרית, אנא צרי איתנו קשר
איך ניתן לשנות את ההזמנה לאחר ביצועה?
אנו מתחילים לעבוד על התכשיטים שלך מיד בסיום ההזמנה. אם ברצונך לשנות את ההזמנה שביצעת אנא צרי איתנו קשר בהקדם האפשרי. שינויים שיוגשו לאחר שהתחלנו לייצר את הזמנתך, עלולים להיות מלווים בתוספת תשלום של כ-30% בגין כיסוי הוצאות ייצור.
כיצד ניתן לבטל הזמנה?

הפריט הינו מותאם אישית והייצור שלו יחל מיד לאחר שנעבד את ההזמנה שלך.

מהו הזמן האפשרי לביטול ההזמנה? מכיוון שכל פריט נעשה באופן ייחודי עבור לקוחותינו ואנחנו מתחילים את הייצור מיד לאחר ההזמנה, אנא עדכנו אותנו עד שעתיים לאחר ביצוע ההזמנה אם ברצונכם לבטל אותה. אנא קחו בחשבון שלאחר שעתיים עדיין ניתן לבצע החלפה לפריט אחר. כדי לבטל את ההזמנה שלכם אנא צרו קש כאן רך כאן עם צוות שירות הלקוחות שלנו.

איך אני יכול לבצע שינוי בהזמנה שלי? כולנו משנים את דעתנו. אם ברצונך לשנות פרטים בהזמנתך לפני שהיא יוצאת למשלוח, אנא צור קשר איתנו ונשמח לבצע את השינוי הרצוי. אין צורך לבטל את ההזמנה ולבצע הזמנה חדשה.

מדוע לא קיבלתי הודעה על אישור הזמנה/משלוח?
לאחר ביצוע ההזמנה תקבלי מייל "אישור הזמנה" עם הפרטים של הזמנתך. חשוב להזין את המייל הנכון שלך לטובת יצירת קשר ווידוא ההזמנה. אם לא קיבלת מייל המאשר את ההזמנה, אנא בדקי את תיבת "דואר הזבל". על מנת להבטיח כי תוכלי לקבל את המיילים שלנו אנא הוסיפי את כתובת המייל שלנו support@mynamenecklace.co.il 
o.il לאנשי הקשר שלך.

החזרות וזיכויים

מהם תנאי ההחזרה שלכם?

אם אינך 100% מרוצה מהפריט שקיבלת, נשמח להחליף אותו בפריט אחר בתוך 100 ימים מתאריך הרכישה.

יך אני מחליף את הפריט שלי? עליך להחזיר את הפריט המקורי לפני שנוכל לשלוח את הפריט החדש שלך לייצור. אנא עדכן אותנו שאתה מעוניין לבצע החלפה ושלח לנו תמונה ברורה של הפריט שברשותך. אם קיים הפרש במחירים בין הפריטים, אנו נשלח לך קישור לתשלום ההפרש או נזכה אותך בהתאם.




עדיין יש לך שאלות?

אם לא מצאת תשובה לשאלתך בדף זה, הרגישו חופשי ליצור איתנו קשר.

החברה שלנו הינה מקוונת על כן כל התקשורת נעשית און ליין .אין לנו מוקד שירות לקוחות טלפוני אך נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה דרך המייל !

המוצרים שלנו

איך אדע מהו אורך השרשרת המתאים עבורי ומהי שרשרת השם המתאימה עבור שמי?
לשמות המורכבים מ-8 אותיות ויותר, אנו ממליצים להזמין תכשיט בעובי מיוחד, כך שהתליון יהיה עמיד יותר ויציב יותר. כמובן שאפשר להזמין תכשיט בעובי מיוחד גם לשמות קצרים יותר. לעזרה עם אורך השרשרת אנא פני למדריך מידות השרשראות שלנו .
האם אורך השרשרת כוללת את התליון?
אורך השרשרת אינו כולל את אורך התליון את מוזמנת לבקר במדריך המידות של השרשראות שלנו שיעזור לך לבחור את השרשרת המתאימה .
מהו הגודל של התליון או של לוחית השם?
אורך התליון מצוין בפירוט המידע אודות המוצר, המפורט בתחתית דף המוצר הנבחר. אורך התליון משתנה ותלוי בתכשיט המבוקש. הגודל הממוצע של לוחיות השם נע בין 2-5 ס"מ.
באילו מקרים מומלץ להזמין תכשיט בעובי מיוחד?
לעזרה אנא פני למדריך מידות השרשראות שלנו .
איך אני יכולה לברר מהי מידת הטבעת המתאימה לי?
את מוזמנת לקבל מידע נוסף במדריך מידות הטבעות שלנו.
איך ניתן להוסיף אבן-הולדת או יהלום לשרשרת שלי והיכן ניתן למקם אותם על התליון?
ניתן להוסיף אבן קריסטל, אבן-הולדת או יהלום למרבית התכשיטים שלנו. את מוזמנת ליצור איתנו קשר לקבלת מידע נוסף או לבקשות מיוחדות. בשמות באנגלית בהם קיימת האות "i", אבן ההולדת תמוקם בנקודה שבראש האות "i". בשמות אשר לא כוללים את האות "i", האבן תמוקם אוטומטית מעל האות הראשונה. אם תרצי כי האבן תמוקם באות אחרת, אנא צייני זאת בתיבת "הערות" בדף "סל הקניות".
איך ניתן להזמין שרשרת עם תווים מיוחדים (מספרים, סימני פיסוק)?
ניתן לייצר שרשרת עם מרבית הסימנים המיוחדים כגון @,$,& וכו'. את מוזמנת לציין סימנים אלו בעת ביצוע הזמנתך. בנוסף, הרגישי חופשי לפנות אלינו לכל בקשה נוספת.
האם התכשיטים שלכם מיוצרים ממתכות יקרות אמיתיות?
כל המתכות היקרות שלנו נרכשות מספקים ממשלתיים מורשים ומסומנות באישור למקוריותם. אנו משתמשים רק בכסף סטרלינג 0.925. מוצרי הזהב שלנו עשויים מזהב טהור, כאשר רמת הטוהר מסומנת על המוצר (9 קראט, 10 קראט, 14 קראט או 18 קראט).
האם התכשיטים נטולי ניקל עופרת?
כל המוצרים שלנו הם 100% נטולי ניקל עופרת, מלבד התכשיטים העשויים מזהב לבן.
כיצד אוכל לדעת איזה סוג שרשרת מגיעה עם המוצר?
סוג השרשרת המגיע עם המוצר וכן אורכה מצויינים בתיבת המידע בתחתית הדף של המוצר הנבחר.
האם ניתן להוסיף ברכה ואריזת מתנה?
בהחלט! ניתן להוסיף אריזת מתנה וכרטיס ברכה בשלב בחירת התכשיט, או לאחר מכן להוסיף אותם בשלב סל הקניות. להוספת אריזת מתנה וכרטיס ברכה כעת לחצי כאן.
מה ההבדל בין ציפוי זהב רגיל לציפוי זהב ורמייל?

זהב ורמייל זה ציפוי עבה של זהב מעל מתכת כסף סטרלינג 925.

כל תכשיט שמצופה בזהב ורמייל מכיל מינימום של 10 קראט זהב ועובי ציפוי של 2.5 מיקרון.

אצלנו ב My Name Necklace אנחנו משתמשים בזהב 18 קראט.

ההבדל בין ציפוי זהב לציפוי זהב ורמייל:

  1. בציפוי זהב רגיל אין קביעה של מינימום עובי הציפוי- לרוב ציפוי זהב רגיל יהיה בין 0.5-1 מיקרון .ציפוי זהב ורמייל לעומתו חייב להיות לפחות בעובי של 2.5 מיקרון או 0.0025 מ"מ
  2. ציפוי זהב ורמייל הינו 5 פעמים עבה יותר מציפוי רגיל- וזה מעניק לתכשיט ציפוי איכותי שיחזיק מעמד לטווח זמן ארוך יותר.
  3. ציפוי זהב רגיל יכול להיות על גבי מיני מתכות- פליז, פלדת אל חלד, כסף ועוד. לעומתו זהב ורמייל הינו ציפוי שמגיע רק על גבי מתכת כסף סטרלינג 925
כל המוצרים שלנו הם 100% נטולי ניקל עופרת, מלבד התכשיטים העשויים מזהב לבן.
תנאי האחריות

אנחנו ב-My Name Necklace מקפידים לייצר את התכשיטים שלנו מחומרים ואבנים באיכות גבוהה בלבד.

אחריות סטנדרטית

תכשיטים שעשויים מזהב, יהלומים, כסף, ציפוי זהב וציפוי זהב ורוד, מגיעים עם אחריות לשנתיים החל מתאריך 22 בינואר 2024. יש לשים לב כי האחריות אינה כוללת אבידה או גניבה.

אחריות מורחבת

חמש שנים למוצרי כסף/ציפוי זהב/ורמיל




עדיין יש לך שאלות?

אם לא מצאת תשובה לשאלתך בדף זה, הרגישו חופשי ליצור איתנו קשר.

החברה שלנו הינה מקוונת על כן כל התקשורת נעשית און ליין .אין לנו מוקד שירות לקוחות טלפוני אך נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה דרך המייל !

הצטרפו לרשימת התפוצה

הצטרפו לרשימת התפוצה לקבת הנחות והטבות שוות