❤️ שליח עד הבית חינם-בהזמנה מעל 350 ש"ח + 100 ימי החזרה

שירות לקוחות

משלוחים
אבטחת מידע ופרטיות
ההזמנה שלי
  • שינוי/עדכון כתובת

    אם ברצונך לשנות את הכתובת עבור המשלוח, לפני שהמוצר שלך נשלח, אנא צרי איתנו קשר ואנו נעדכן את ההזמנה שלך בהתאם.

  • שינוי/עדכון לאחר שבוצעה הזמנה

    אם גילית כי הזמנת את המוצר הלא נכון או החלטת כי את רוצה לשנות את עיצוב המוצר אנא צרי איתנו קשר!
    אנו יותר מנשמח לעזור לך לעדכן את הזמנתך ללא עלות נוספת, כל עוד השינוי נדרש הינו עד כ-12 שעות ממועד ההזמנה או באם מדובר בתכשיט ללא דרישה להתאמה אישית.

  • ביטול הזמנה
  • ההזמנה הגיעה לכתובת שגויה

    .אם הכתובת שהוזנה שגויה, ניתן לשלוח לך מוצר חדש. שליחה מחדש כרוכה בתוספת תשלום של כ-30% לכיסוי עלויות הייצור

    לחילופין באפשרותך ליצור קשר עם סניף הדואר המקומי על מנת להעביר את הפריט לכתובת הנכונה.

  • היכן ההזמנה שלי?

    מפעם לפעם ההזמנות ימתינו לך בסניף הדואר המקומי. על כן אנו ממליצים לך ליצור קשר עם סניף הדואר ולהתעדכן האם ממתינות שם חבילות עבורך.




תשלומים
  • איך אוכל לאתר את הפריט שהזמנתי בחשבונית האשראי

    החיוב עבור הקנייה מהתאר יופיע לצד השם "“Jewelry Website / MyNameNecklace”".

  • שיטות תשלום
  • קוד הקופון שבידי לא עובד- מה עלי לעשות?

    אם קוד המבצע שבידייך לא עובד, אנא צרי קשר עם השירות לקוחות שלנו אשר יוכלו לעזור לך בעניין.

  • מדוע איני מצליחה להשתמש ביותר מקוד קופון אחד?

    יש לשים לב כי ניתן להשתמש בכל קנייה בקוד מבצע אחד בלבד.

  • מה עלי לעשות במקרה של קבלת הודעה לפיה "התשלום לא עבר"?

    אם קיבלת הודעה לפיה התשלום לא עבר, עלייך לוודא תחילה כי פרטי החיוב שהזנת מדוייקים.
    באפשרותך כמובן לנסות להעביר תשלום גם באמצעות כרטיס חלופי או לנסות שוב כעבור כמה שעות עם הכרטיס הנוכחי.

החזרות וזיכויים
  • מדיניות החזרות וזיכויים
  • אורך השרשרת שגוי

    אם אורך השרשרת שהגיע אלייך אינו כפי שהזמנת, נשמח לשלוח לך שרשרת חלופית, אשר ניתן להחליף בקלות עם פלייר.
    אם הזמנת שרשרת באורך שאינו נכון עבורך, ניתן לרכוש שרשרת חדשה חלופית. שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור ולהסביר לך כיצד לבצע הזמנה זו.

  • מידת טבעה שגויה

    אם מידת הטבעת שלך לא מתאימה, נשמח לשנות את המידה עבורך ללא כל תוספת תשלום!
    אנו נשלח לך מעטפה משולמת מראש על מנת שתוכלי לשלוח לנו את הטבעת חזרה לשינוי המידה.

  • מוצר פגום

    אם קיבלת מוצר פגום, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בצירוף תמונה של המוצר הפגום על מנת שנוכל להבין מה הבעיה ולפעול על מנת למנוע ממנה לחזור בשנית.
    ברגע שנקבל את התמונה, נוכל לסייע לך בטיפול בבעיה.

  • קנית פריט ואינך מרוצה מהזמנתך

     אם אינך מרוצה מהפריט שקיבלת, אנא צרי קשר עם השירות לקוחות שלנו ושלחי אליהם תמונה שלו.
    בנוסף, את מוזמנת לקרוא עוד אודות מדיניות ביטולים והחזרות שלנו.

  • טעות בהזמנה

    במידה ונעשתה טעות בהזמנה שלך אנא שלחי לנו מייל עם פרטי ההזמנה וכן תמונה של הפריט השגוי שקיבלת.
    ככה נוכל להבין כיצד בדיוק ארעה הטעות ולמנוע ממנה לחזור בשנית בעתיד.

מידע שימושי
  • איך ניתן לבצע הזמנה?

    ביצוע הזמנה זה תהליך ממש פשוט!
    1) בחרי את הפריט המעוצב שאת רוצה ומלאי את הפרטים הנדרשים בתיבת המידע הנמצאת משמאל למוצר, עלייך לציין את השם שיופיע על הפריט ולבחור את אורך השרשרת/הצמיד או גודל הטבעת הרצויה.
    2) ברגע שסיימת למלא את כל הפרטים - בחרי בכפתור "הוספה לסל הקניות". כעת הפריט נוסף לסל הקניות שלך.
    3) בכדי לצפות בהזמנה שלך, לחצי על כפתור "סל הקניות" המופיע בצד ימין למעלה באתר.
    4) מלאי את פרטייך והמשיכי לבחירת שיטת המשלוח הרצויה. שימי לב - חשוב להזין את פרטייך כראוי, על מנת שהמשלוח יגיע בבטחה אל הכתובת המדויקת שלך. חשוב להזין גם את מספר הטלפון שלך! זאת לצורך תיאום דואר שליחים.
    5) בחרי באפשרות של "המשך לתשלום" בכדי לסיים את הקנייה ולעבור לדף המאובטח.
    6) ברגע שתסיימי את העברת התשלום, תקבלי הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביצוע הזמנתך, אנא שימי לב שהודעה זו אכן מגיעה!

  • מדריך מידות
  • קולקציית שרשראות
קצת עלינו
צור קשר

יש לך עוד סימני שאלה?
ניתן ליצור קשר דרך המייל
 
מייל - לחצי כאן (support@mynamenecklace.co.il)

החברה שלנו הינה מקוונת על כן כל התקשורת נעשית און ליין .אין לנו מוקד שירות לקוחות טלפוני אך נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה דרך המייל !

הצטרפו לרשימת התפוצה

הצטרפו לרשימת התפוצה לקבת הנחות והטבות שוות