❤️ שליח עד הבית חינם-בהזמנה מעל 350 ש"ח + 100 ימי החזרה

טבעות שלובות טרנד שהוא הרבה יותר מעיצוב

Posted on יולי 12 2015

הגיוון שבחיינו והיכולת ללמוד מאנשים אחרים גורמים לנו לפנות לתרבויות זרות, מתוך רצון לגלות דרכים חדשות המאפשרות לפאר את שם האהבה. רגש זה הוא מקור המשיכה, שגרם לנו ב- My Name Necklace להיות מוקסמים מן המסורת של טבעת הנישואין הרוסית ולשלב את העיצוב ואת הרעיונות שמאחוריה בקולקציית השרשראות שלנו. אנו מאמינים, כי כל מה שיש מאחוריו מסורות ייחודיות שכאלה ומסר עוצמתי כל כך של אהבה יכול להפוך את התכשיטים בעיצוב אישי לבעלי משמעות עמוקה עוד יותר.

מקורותיה של הטבעת השלובה

שלוש הטבעות, שמקורן במסורת של הקהילה הנוצרית האורתודוכסית של המאה ה-19, מייצגות את השילוש הקדוש: האב, הבן ורוח הקודש. משום כך טבעות אלה מכונות גם בשם "טבעת השילוש". לפי המסורת, הטבעת השלובה נוצרה כ"טבעת נישואין" שנועדה לענידה על יד ימין (בניגוד למסורת המערבית, לפיה יש לענוד את הטבעת על יד שמאל).

הטבעות הן הרבה יותר מאשר תכשיט מעוצב ומקורן בתורה המתמטית הידועה בשם "טבעות בורומאיות". הן שזורות זו בזו ובלתי נפרדות, אולם אם תרחיק אפילו אחת מהן – המבנה כולו יתמוטט ויקרוס.

באופן מסורתי, הטבעת השלובה מורכבת משלוש רצועות זהב: זהב לבן, זהב צהוב וזהב אדום. אגדה אחת מספרת על אם, שמתארת לבנה את המשמעות של הטבעות באופן שמעורר את דמיונו של הילד הצעיר. היא מתחילה בתיאור החשיבות של כל אחת מן המתכות. הזהב הלבן, המתכת הרכה מכולן, מותאמת בקלות לצורת האצבעות. כיוון שכך, היא מייצגת את מהות האהבה והנישואין – היכולת לשנות את צורתו של הפרט ולהתמזג כנאהבים וכבני זוג. הזהב הצהוב נוקשה וקשוח. גם אם ייחבט ויישרט, די בהברקה אחת והוא בוהק כחדש. ממש כך, גם אנו נחבטים וסופגים מהלומות בחיינו, אולם אהבת אמת מאפשרת לנו להתמודד ולהתגבר על הכול יחדיו. אחרון חביב הוא הזהב האדום הנדיר. אהבת אמת הנה נדירה, כך שאם מצאת אותה – יש לשמור עליה מכל משמר.

אין ספק שהסיפור הזה מהווה מקור השראה לכולנו, ממש כמו לאותו ילד קטן!

הטבעת השלובה המודרנית

אין דבר טוב יותר מאשר עיבוד מחדש של קונספט מסורתי על-ידי הענקת עיצוב ומראה מודרניים. זה בדיוק מה שעשינו במקרה של שרשרת הטבעות השלובות שלנו. העיבוד של עיצוב הטבעת הוא פיתוח מושלם של השרשרת עם התליון העגול מכסף. שלושת המעגלים השזורים, שלכל אחד מהם חריטה ייחודית משלו, יוצרים יחדיו שרשרת מושלמת לאמא . בשרשרת גלומה משמעות כפולה, הן בזכות הסמליות שבטבעת והן בזכות המילים המיוחדות שתבחרו לחרוט עליה, ומשמעות כפולה זו היא שהופכת אותה לתכשיט יקר מפז.

 

שרשרת טבעות רוסיות שלובות עם חריטה

הצטרפו לרשימת התפוצה

הצטרפו לרשימת התפוצה לקבת הנחות והטבות שוות